۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

قطعه

گوشی را خاموش می کنم وقت آمدنت
به احترامت سکوت می کنم، خاموشی می دهم
وقتی می آیی
بنامت زانو می زنم و بر زمین می افتم
پیشتر غسل می کنم برای جنابتم

برای همبستری ات تا صبح
بستر تسلیم را می آرایم
- همچون خودم-
تا بیایی و بر من حاکم شوی، چیره شوی

تسلیمت می شوم بی مهریه و نفقه و عقد نکاح عربی
- بگذار هر چه می خواهند پشت سرم بگویند -
برای آمدنت ای مهربانترین، چشم به در، لحظه شماری می کنم
و برای دیرتر رفتنت دعا و التماس و ندبه

بیا تا خودم را برایت لو دهم
بیا و لمسم کن، فشارم بده
بیا و در برم گیر
ای زیباترین، صادقترین، دوست ترین
ای خوبترین
ای خواب
بیا و راضی نباش امشب هم با لورازپام خودارضایی کنم

-- کشواد بزرگ

۱ نظر:

  1. ای زاهد دیوانه!
    وا کن در میخانه
    مِی زن دو سه پیمانه
    ما ناخورده مِی و رفته ز هوشیم
    ما خانه به دوشیم
    ما باده فروشیم
    جز باده ننوشیم
    ما حلقه به گوشیم
    .
    .
    یاد ترانه ی مستان افتادم با این قطعه ی فوق العاده مدرن.

    اصلا میشود ضامنی رو آهسته کشید اما آهسته که نمیشود منفجر شد. پس: اصلا بی خیال مدرن و پست مدرن

    پاسخحذف